din konsulent
Karina Helbo
Jeg er konsulent, og jeg drives af lysten til at få forskellige dele af virksomheden til at forstå økonomi og vigtigheden
af, at hvad virksomheden gør på gulvet påvirker resultatet
01. Struktureret
Jeg arbejder struktureret, fokuseret og er detaljeorienteret. Jeg drives af synlige resultater og er utrolig målrettet. Det giver din virksomhed sikkerhed i, at arbejdet bliver udført korrekt.
02. En team-player
Jeg tager ansvar og inddrager meget gerne andre i relevante løsningsprocesser. Derudover har jeg et stort servicegen, og jeg er god til at skabe relationer og samarbejde med nye mennesker.
03. Kreativt tænkende
Jeg er både kreativ og løsningsorienteret med en praktisk tilgang og ben i næsen. Jeg er positiv, imødekommende og er klart en afslutter, der følger opgaven helt til dørs hver gang.
Min baggrund for at være konsulent
Derfor er jeg den rigtige konsulent til at hjælpe dig
Din professionelle samarbejdspartner
Jeg har gennem hele mit arbejdsliv arbejdet med regnskab og beskæftiget mig med alle områder inden for en økonomiafdeling.
Jeg har gennem de sidste godt 20 år arbejdet i produktionsvirksomheder bl.a. hos Georg Jensen, Fritz Hansen, Pandora og Iveco.
Jeg har været et stærkt bindeled mellem økonomi og logistik/supply chain bl.a. inden for salg, indkøb og økonomisk lagerstyring.
Jeg har mange års erfaring med regnskabsaflæggelse, månedsrapportering og budgettering. Samt implementering af økonomisystemer, bl.a. Dynamics AX, rejseafregningssystemer og elektronisk fakturahåndtering.
Jeg har en stærk forretningsforståelse mellem alle funktioner i økonomi og mellem økonomi og forretningen.
Jeg har bred erfaring med arbejdsprocesser vedr. kunde-, leverandør- og lagerhåndtering. Derfor kan jeg hurtigt sætte mig ind i din virksomheds udfordring og hjælpe med at løse det.
Tøv ikke med at række ud med spørgsmål eller find mig på LinkedIn her.
Kontakt mig
Helbo consulting
lyøvej 16, 3450 allerød
+45 23 10 36 62
karina@helboconsulting.dk